5 Σημάδια που δείχνουν ότι η εταιρεία σας χρειάζεται να δώσει περισσότερη προσοχή στη στρατηγική της Γλώσσας
Η παγκοσμιοποίηση έχει φέρει διαφορετικές κουλτούρες και γλώσσες πιο κοντά στις επιχειρήσεις. Έξυπνες γλωσσικές και μεταφραστικές λύσεις είναι μέρος μιας διεθνούς επιτυχίας. Λίγες είναι οι εταιρείες που μπορούν να αγνοήσουν τις γλώσσες στο στρατηγικό έργο τους. Ας μελετήσουμε πέντε σημάδια που δείχνουν ότι γλωσσική στρατηγική της εταιρείας σας μπορεί να χρειαστεί κάποιες αλλαγές.
- Δεν καταλαβαίνετε τους πελάτες σας
Η παροχή καλής εξυπηρέτησης των πελατών είναι υποχρεωτική για όλες τις επιχειρήσεις. Ένα σημαντικό μέρος της κάθε υπηρεσίας είναι η δυνατότητα να ακούσεις τι λέει το άλλο μέρος. Είναι αδύνατο να ακούει κανείς τον πελάτη, αν δεν μιλάει την ίδια γλώσσα. Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται παράλογο, αυτή η κατάσταση είναι πραγματικότητα για τις εταιρείες που πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο διαδίκτυο. Μια online εταιρεία μπορεί να βρει πελάτες σε όλο τον κόσμο, διότι ο online κόσμος δεν αναγνωρίζει τα κρατικά σύνορα. Προτεινόμενη ενέργεια: Μάθετε τι γλώσσα μιλούν οι πελάτες σας.
- Δεν έχετε ιδέα αν όλο το υλικό σας σε διάφορες γλώσσες είναι ενημερωμένο.
Ορισμένες εταιρείες έχουν μεταφράσει το υλικό τους σε διάφορες γλώσσες για να εξυπηρετούν τους πελάτες τους καλύτερα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν ξέρει πραγματικά πότε οι πληροφορίες ενημερώθηκαν για τελευταία φορά και σε ποιες γλώσσες. Το παλιό υλικό είναι επιβλαβές για την επιχείρηση και πρέπει οπωσδήποτε να είναι πάντα επίκαιρο.
Προτεινόμενη ενέργεια: Πρόσληψη ανθρώπων που θα διαβάζουν το περιεχόμενο σε κάθε γλώσσα.
- Οι άνθρωποι δεν εκτιμούν το εμπορικό σήμα σας, ενώ η υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας είναι άψογα.
Οι άνθρωποι δεν σας λένε πάντα έξω από τα δόντια τι σκέφτονται για την εταιρεία σας, αλλά η συμπεριφορά τους το φανερώνει κάθε φορά. Ένα καλό προϊόν ή μια υπηρεσία είναι η βάση της κάθε επιτυχημένης επιχείρησης, αλλά δεν είναι αρκετό. Ο τρόπος που η εταιρεία επικοινωνεί με όλους τους πιθανούς πελάτες της είναι εξίσου σημαντικός. Οι άνθρωποι έχουν πάντα άλλες επιλογές για να ξοδεύουν τα χρήματά τους, εάν πιστεύουν ότι η μάρκα δεν τους μιλάει. Οι περισσότερες επιτυχημένες εταιρείες έχουν καταφέρει να υιοθετήσουν όχι μόνο τη γλώσσα, αλλά και το σωστό ύφος της επικοινωνίας με τους πελάτες τους.
Προτεινόμενη ενέργεια: Μάθετε πώς επικοινωνούν οι πιθανοί πελάτες σας.
- Η εταιρεία σας λειτουργεί σε διεθνές επίπεδο, αλλά μόνο στα αγγλικά.
Αν νομίζετε ότι η εταιρεία σας πάει καλά στις παγκόσμιες αγορές, είναι πάντα μια καλή ιδέα να ξανασκεφτείτε τη στρατηγική γλώσσας. Η ίδια στρατηγική που λειτούργησε στην αρχή της πορείας της εταιρείας σας μπορεί να μην είναι ιδανική για την τρέχουσα κατάσταση της επιχείρησής σας. Μπορεί να φαίνεται ότι όλοι μιλούν αγγλικά, αλλά υπάρχουν και άλλες εξαιρετικά δημοφιλείς γλώσσες που έχουν εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες. Εάν επιλέξετε να κολλήσετε στην παλιά στρατηγική γλώσσας, θα περιορίσετε την αγορά σας και θα αποτρέψετε τους πιθανούς πελάτες να βρουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Προτεινόμενη ενέργεια: Να αναθεωρείτε την τρέχουσα κατάσταση σας συνεχώς.
- Αναζητάτε μια παγκόσμια ανάπτυξη
Κάθε εταιρεία έχει μια στρατηγική γλώσσας. Κάθε επιχειρηματίας έχει κάνει μια απόφαση για το πως διευθύνει την επιχείρηση και ποια γλώσσα (-ες) χρησιμοποιεί. Η απόφαση είναι συχνά αυτονόητη όταν η εταιρεία είναι τοπική. Μια τοπική εταιρεία και μια παγκόσμια εταιρεία έχουν εντελώς διαφορετικές γλωσσικές ανάγκες. Το καλύτερο αποτέλεσμα επιτυγχάνεται όταν τα θέματα που σχετίζονται με τις γλώσσες εξετάζονται από κοινού με όλες τις στρατηγικές αποφάσεις. Μια στρατηγική γλώσσας που εφαρμόζεται αργά τείνει να είναι δαπανηρή και επίπονη για την εκτέλεση. Προτεινόμενη ενέργεια: Σκεφτείτε για τη στρατηγική της γλώσσας από την αρχή.